סולם הערכה לילד
CHECK
שאלון לדיווח הורים על התפקוד היום יומי של ילדם. השאלון נועד לסייע בזיהוי מוקדם של תחומים המעכבים את התפתחות הילד.
מרוכזים לפניכם כלי אבחון והערכה שפותחו במעבדה ומשמשים את המטפלים בהתערבות בריפוי בעיסוק. הכלים לרוב מופיעים בשפות עברית וערבית, גרסה בשפה האנגלית תעלה בקרוב.
תוכלו להוריד את השאלונים לצורך שימוש אישי כדי לבחון את עצמכם (לא מהווה תחליף לאבחון, יש לפנות למרפאה בעיסוק בעת הצורך)
שאלון לדיווח הורים על התפקוד היום יומי של ילדם. השאלון נועד לסייע בזיהוי מוקדם של תחומים המעכבים את התפתחות הילד.
שאלון לדיווח הורים על מאפייני המשחק של ילדם, שנועד לסייע בזיהוי מוקדם של תחומים המעכבים את התפתחות הילד.
שאלון לדיווח הורים שנועד להכיר טוב יותר את אופן התפקוד של ילדים
בחיי היום יום שלהם.
השאלון נועד למקד את
הפעילויות המאתגרות ולסייע במיקוד ובחירת מטרות טיפול תפקודיות.
שאלון לדיווח מורה/גננת שנועד להכיר טוב יותר את אופן התפקוד של ילדים
בחיי היום יום שלהם.
השאלון נועד למקד את
הפעילויות המאתגרות ולסייע במיקוד ובחירת מטרות טיפול תפקודיות.
שאלון לדיווח הורים (המבוסס על שאלון CLASS המיועד לילדי בית ספר) אודות השתתפות ילדיהם בפעילויות משחק ופנאי.
השאלון נועד על מנת לבחון את מידת ההשתתפות של הילד בפעילויות פנאי ומידת האינטראקציה עם הסביבה, כמדד לתפקוד ובריאות.
שאלון לדיווח אודות מיומנויות הציור של הילד בגיל הגן.
השאלון מאפשר איתור של ילדים צעירים המתקשים בציור ועשויים להיות בסיכון לקשיים חזותיים-מוטוריים וכתיבה, ולמיקוד מטרות טיפול תפקודיות
סולם דיווח הורים להערכת היכולת של ילדים להתנהל באופן עצמאי בשגרות
היום יום. השאלון מסייע בזיהוי קשיים בניהול עצמי ובמיקוד מטרות טיפול תפקודיות עבור ילדים עם קשיים בתפקודים ניהוליים.
מערכת ממוחשבת הבוחנת כתיבה באמצעות עט המונח על הלוח האלקטרוני (דיגיטייזר) וקולט את תנועות היד בזמן אמת ומנפיק מדדים אובייקטיביים של זמן לחץ ומרחב בתהליך הכתיבה הידנית.
מערכת ממוחשבת הבוחנת כתיבה באמצעות עט המונח על הלוח האלקטרוני (דיגיטייזר) וקולט את תנועות היד בזמן אמת ומנפיק מדדים אובייקטיביים של זמן לחץ ומרחב בתהליך הכתיבה הידנית.
שאלון שמאפשר להעריך השתתפות בפעילויות עם אוכל. הוא נועד על מנת לאתר ילדים שיש להם קשיים ולהפנות אותם לקבלת מענה טיפולי מוקדם שיכול לסייע לשפר את תפקודם.
שאלון לדיווח עצמי של מתבגרים אודות פעילויות היום יום שלהם.
השאלון מאפשר איסוף מידע אודות מידת התדירות והעצמאות של התנהלות המתבגר בשגרות היום-יום: שגרת בוקר, שגרת בית ספר, שגרת אחר הצהריים ושגרת הערב. בנוסף עשוי לסייע למיקוד מטרות טיפול תפקודיות.
שאלון לדיווח עצמי על השתתפות פעילויות פנאי אודות תפיסת הילד את הזמן המושקע בפעילויות פנאי ושאיפותיו להשתתף בפעילויות בהן אינו נוהג להשתתף מסיבות שונות.
שאלון לדיווח עצמי של ילדים המתייחס למיומנויות כתיבה שונות הנדרשות
ממנו. מבוסס על שאלון שמיועד למילוי על-ידי מבוגר – HPSQ
שאלון איתור לדיווח הורה/ מורה, המכיל 10 פריטים המתייחסים למיומנויות כתיבה שונות הנדרשות מהילד.
השאלון נועד להעריך את מיומנויות הכתיבה של הילד לצורך איתור קשיים בכתיבה והפניה לגורם הטיפולי המתאים. בנוסף עשוי לסייע למיקוד מטרות טיפול בתחום הכתיבה.
כלי לאיתור קשיים בהפקת תוצר כתיבה קריא. מטרתו של השאלון להעריך את הקריאות הגלובלית של כתב היד לצורך איתור קשיים בכתיבה
והפניה לגורם הטיפולי המתאים. בנוסף עשוי לסייע למיקוד מטרות טיפול בתחום הכתיבה
סולם דיווח הורים להערכת היכולת של ילדים להתנהל באופן עצמאי בשגרות
היום יום. השאלון מסייע בזיהוי קשיים בניהול עצמי ובמיקוד מטרות טיפול תפקודיות עבור ילדים עם קשיים בתפקודים ניהוליים.
שאלון לדיווח הורים על התפקוד היום יומי של ילדם. השאלון נועד לסייע בזיהוי מוקדם של תחומים המעכבים את התפתחות הילד.
שאלון לדיווח עצמי לאיתור DCD בקרב מתבגרים ומבוגרים. הוא נועד לבחון את רמת הביצוע בפעילויות ועיסוקים הדורשים מיומנויות מוטוריות שונות. כמו כן, השאלון נועד לסייע למיקוד מטרות טיפול תפקודיות.
שאלון לדיווח עצמי הנועד להעריך את יכולת ההתארגנות בזמן של האדם, לפי
תפיסתו, בפעילויות יומיומיות בתוך ומחוץ לביתו, וכן בשעות הפנאי.
שאלון לדיווח עצמי הבוחן את הקושי החשיבתי במהלך פעילויות יום יום.
מערכת ממוחשבת הבוחנת כתיבה באמצעות עט המונח על הלוח האלקטרוני (דיגיטייזר) וקולט את תנועות היד בזמן אמת ומנפיק מדדים אובייקטיביים של זמן לחץ ומרחב בתהליך הכתיבה הידנית.
שאלון לדיווח עצמי אודות תחושת מימוש העצמי של האדם
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: