סולם פעילות לילדים לאיתור תסמינים של הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD) בקרב ילדים צעירים –
דיווח הורה, ChAS-P

Rosenblum, 2006

שאלון לדיווח הורים שנועד להכיר טוב יותר את אופן התפקוד של ילדיהם בחיי היום יום שלהם.
השאלון נועד למקד את הפעילויות המאתגרות ולסייע במיקוד ובחירת מטרות טיפול תפקודיות.

פרסומים של ה-ChAS-P

  1. Rosenblum, S. (2006). The development and standardization of the Children Activity Scales (ChAS-P/T) for the early identification of children with developmental coordination disorders. Child: Care, Health and Development, 32, 619–632.
  2. Blank, R., Barnett, A. L., Cairney, J., Green, D., Kirby, A., Polatajko, H., … & Vinçon, S. (2019). International clinical practice recommendations on the definition, diagnosis, assessment, intervention, and psychosocial aspects of developmental coordination disorder. Developmental Medicine & Child Neurology61(3), 242-285.
  3. Rosenblum, S., Frisch, C., Deutsh-Castel, T., & Josman, N. (2015). Daily functioning profile of children with attention deficit hyperactive disorder: A pilot study using an ecological assessment. Neuropsychological Rehabilitation, 25(3), 402-418.
  4. Mimouni-Bloch, A., Offek, H., Rosenblum, S., Posener, I., Silman, Z., & Engel-Yeger, B. (2018).

    Association between sensory modulation and daily activity function of children with attention deficit/hyperactivity disorder and children with typical development. Research in Developmental Disabilities, 83, 69-76.

  5. פריש, כ., גופר, א., קורן, ע., דותן-שחורי, ג., יקיר-כץ, נ., סעד, א. ויוסמן, נ. (2009). ביסוס תוקף מבחין לאבחון ה-Do-Eat הבדלים במגדר ובקבוצות גיל. כתב עת ישראלי לריפוי בעיסוק, 18(2), H117-H139.