שאלון להערכת פעילויות הפנאי של ילדי בית הספר, CLASS

Rosenblum, Sachs, & Schreuer, 2010

 שאלון לדיווח עצמי על השתתפות פעילויות פנאי אודות תפיסת הילד את הזמן המושקע בפעילויות פנאי ושאיפותיו להשתתף בפעילויות בהן אינו נוהג להשתתף מסיבות שונות.

פרסומים של הCLASS

  1. Rosenblum, S., Sachs, D., & Schreuer, N. (2010). Reliability and validity of the Children’s Leisure Assessment Scale. American Journal of Occupational Therapy, 64(4), 633-641.

  2. Schreuer, N., Sachs, D., & Rosenblum, S. (2014). Participation in leisure activities: Differences between children with and without physical disabilities. Research in Developmental Disabilities, 35(1), 223-233.

  3. Chien, C. W., Rodger, S., Copley, J., & McLaren, C. (2014). Measures of participation outcomes related to hand use for 2‐to 12‐year‐old children with disabilities: A systematic review. Child: Care, Health and Development40(4), 458-471.