סולם פעילות לילדים לאיתור תסמינים של הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD) בקרב ילדים צעירים – דיווח מורה/גננת
CHAS-T

Rosenblum, 2006

שאלון לדיווח מורה/גננת שנועד להכיר טוב יותר את אופן התפקוד של ילדיהם בחיי היום יום שלהם.
השאלון נועד למקד את הפעילויות המאתגרות ולסייע במיקוד ובחירת מטרות טיפול תפקודיות.

פרסומים של ה-ChAS-P

  1. Rosenblum, S. (2006). The development and standardization of the Children Activity Scales (ChAS-P/T) for the early identification of children with developmental coordination disorders. Child: Care, Health and Development, 32, 619–632.
  2. Blank, R., Barnett, A. L., Cairney, J., Green, D., Kirby, A., Polatajko, H., … & Vinçon, S. (2019). International clinical practice recommendations on the definition, diagnosis, assessment, intervention, and psychosocial aspects of developmental coordination disorder. Developmental Medicine & Child Neurology61(3), 242-285.
  3. Engel-Yeger, B., & Weissman, D. (2009). A comparison of motor abilities and perceived self-efficacy between children with hearing impairments and normal hearing children. Disability and Rehabilitation31(5), 352-358.
  4.