שאלון לדיווח הורים ו/או מורים אודות מיומנויות הכתיבה של הילד, HPSQ

Rosenblum, 2008

 שאלון איתור לדיווח הורה/ מורה, המכיל 10 פריטים המתייחסים למיומנויות כתיבה שונות הנדרשות מהילד.
השאלון נועד להעריך את מיומנויות הכתיבה של הילד לצורך איתור קשיים בכתיבה והפניה לגורם הטיפולי המתאים. בנוסף עשוי לסייע למיקוד מטרות טיפול בתחום הכתיבה.

פרסומים של הHPSQ

  1. Rosenblum, S., 2008. Development, reliability, and validity of the Handwriting Proficiency Screening Questionnaire (HPSQ). American Journal of Occupational Therapy62(3), 298-307.
  2. Rosenblum, S., Aloni, T., & Josman, N. (2010). Relationships between handwriting performance and organizational abilities among children with and without dysgraphia: A preliminary study. Research in developmental disabilities31(2), 502-509.‏
  3. Germano, G. D., Giaconi, C., & Capellini, S. A. (2016). Characterization of Brazilians students with dyslexia in Handwriting Proficiency Screening Questionnaire and Handwriting Scale. Psychology Research6(10), 590-59‏
  4. Cantero-Téllez, R., Porqueres, M. I., Piñel, I., & Orza, J. G. (2015). Cross-cultural adaptation, internal consistency and validity of the Handwriting Proficiency Screening Questionnaire (HPSQ) for Spanish primary school-age children. Journal of Novel Physiotherapies5(6), 1-5.‏
  5. Rosenblum, S. (2013). Handwriting measures as reflectors of executive functions among adults with Developmental Coordination Disorders (DCD). Frontiers in Psychology4(357), 1-10.