הערכת תנועה לילדים (M-ABC): קביעת תוקף מבנה עבור ילדים ישראלים, 2010
הערכת תנועה לילדים (M-ABC): קביעת תוקף מבנה עבור ילדים ישראלים
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
הערכת תנועה לילדים (M-ABC): קביעת תוקף מבנה עבור ילדים ישראלים
ביצועי כתב יד: הקשרים בין מדדי תהליך ומוצרים, דיווח עצמי של ילדים ומסוגלות עצמית.
ניתוח תנודות של כתב יד מיומן ודיסגרפי בילדים
הערכה התנהגותית של תסמונת אי תפקוד ניהולי עבור ילדים (BADS-C): בחינת תוקף המבנה.
תהליך כתב היד ומאפייני המוצר של ילדים שאובחנו עם הפרעת קואורדינציה התפתחותית, מדעי התנועה האנושית
ביצועי כתב יד בקרב ילדים עם הפרעות קשב והיפראקטיביות (ADHD), טיפול תרופתי ולא תרופתי בהשוואה לקבוצת ביקורת – מחקר פיילוט.
דיסגרפיה – מאפיינים ודרכי הערכה – תרומת המחקר לחשיבה הקלינית
ניווט בין עולמות – החוויה של מתבגרים יוצאי אתיופיה בישראל.
פיתוח וסטנדרטיזציה של סולמות הפעילות לילדים (ChAS-P/T) לזיהוי מוקדם של ילדים עם הפרעות קואורדינציה התפתחותית (DCD).
השפעות הסביבה על תפיסה ומיומנויות מוטוריות של ילדים ממשפחות עולי אתיופיה
תפקוד ויזיומוטורי של ילדים עולים חדשים מאתיופיה בהשוואה לילדים ותיקים מאתיופיה ולילדים ישראלים
כתיבה – מרכיבים, התפתחות, הערכה וטיפול – גישות ושיטות טיפול בבעיות כתיבה
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: