הקשרים בין פקטורים ארגונומיים ביומכניים, איכות ויעילות הכתיבה ומדדים ממוחשבים של תהליך הכתיבה, 2006
בחינת הקשרים בין מדדים ממוחשבים, פקטורים ארגונומיים ביומכניים, איכות הכתב ויעילות הכתיבה בקרב ילדים עם וללא דיסגרפיה
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
בחינת הקשרים בין מדדים ממוחשבים, פקטורים ארגונומיים ביומכניים, איכות הכתב ויעילות הכתיבה בקרב ילדים עם וללא דיסגרפיה
הערכת תהליך הכתיבה בקרב אנשים מבוגרים באמצעות שימוש במערכת ממוחשבת הבוחנת את המאפיינים הקינמטיים של תהליך הכתיבה
ביסוס תוקף ומהימנות לשאלון HPSQ כך שיתאים לשימוש ע"י מרפאים בעיסוק לזיהוי ליקוי בכתב יד בקרב ילדים בגילאי בית ספר
הצגת סט כלים אנליטיים מתוחכמים המתאימים להערכה של הפרעות בכתיבה על מנת לסייע לקלינאים ולאנשי הוראה לראות באופן ויזואלי את קשיי הכתיבה במהלך הערכה והתערבות קלינית.
השפעות הגיל על היכולות הסנסוריות והשפעותיהם על יכולת הכתיבה
שימוש בסביבה של כיתה וירטואלית על מנת לתאר את קשיי הקשב של ילדים עם נוירופיברומטוזיס מסוג 1
הקשר בין מאפייני העיבוד החושי והשתתפות בעיסוקים בקרב מבוגרים
שינויים הקשורים בגיל בהקשר לתפקודים הניהוליים והקשר שלהם לביצוע מטלת כתיבה
כתיבה ידנית ככלי אובייקטיבי לאבחון פרקינסון
המנגנונים הבסיסיים של קשיי הכתיבה של ילדים עם נוירופיברומטוזיס סוג 1
סקירה של יישום של מודל הבריאות העולמי בקרב ילדים עם נוירופיברומטוזיס מסוג 1
מטרת המחקר היתה להשוות את תהליך הכתיבה ותוצריו בין ילדים (גילאי 9-12) עם ASD בתפקוד גבוה לילדים עם התפתחות טיפוסית.
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: