Barnett, A. L., Prunty, M., & Rosenblum, S. (2018). Development of the Handwriting Legibility Scale (HLS): A preliminary examination of reliability and validity. Research in Developmental Disabilities, 72, 240–247. doi:10.1016/j.ridd.2017.11.013
סולם להערכת קריאות הכתב, HLS
Barnett, Prunty, & Rosenblum, 2018
כלי לאיתור קשיים בהפקת תוצר כתיבה קריא. מטרתו של השאלון להעריך את הקריאות הגלובלית של כתב היד לצורך איתור קשיים בכתיבה
והפניה לגורם הטיפולי המתאים. בנוסף עשוי לסייע למיקוד מטרות טיפול בתחום הכתיבה
פרסומים של הHLS
Fogel, Y., & Rosenblum, S. (2022). Anticipatory awareness and actual handwriting performance measures among adolescents with deficient executive functions. Children, 9(5), 684. https://doi.org/10.3390/
children9111628 Fogel, Y., Rosenblum, S., & Barnett, A. (2022). Handwriting legibility across different writing tasks in school-aged children. Hong Kong Journal of Occupational Therapy. https://doi.org/10.1177/
15691861221075709