שאלון לאיתור תסמינים של הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD) בקרב מתבגרים ומבוגרים, ADC

Kirby, Edwards, Sugden & Rosenblum, 2010

שאלון לדיווח עצמי לאיתור DCD בקרב מתבגרים ומבוגרים. הוא נועד לבחון את רמת הביצוע בפעילויות ועיסוקים הדורשים מיומנויות מוטוריות שונות. כמו כן, השאלון נועד לסייע למיקוד מטרות טיפול תפקודיות.

  1. Kirby, A., Edwards, L., Sugden, D., & Rosenblum, S. (2010). The development and standardization of the adult developmental co-ordination disorders/dyspraxia checklist (ADC)Research in Developmental Disabilities, 31(1), 131-139.
  2. Kirby, A., Edwards, L., & Sugden, D. (2011). Emerging adulthood in developmental co-ordination disorder: parent and young adult perspectivesResearch in Developmental Disabilities32(4), 1351-1360.‏
  3. Rosenblum, S. (2013). Handwriting measures as reflectors of executive functions among adults with Developmental Coordination Disorders (DCD). Frontiers in psychology4, 357.‏
  4. Kirby, A., Williams, N., Thomas, M., & Hill, E. L. (2013). Self-reported mood, general health, wellbeing and employment status in adults with suspected DCDResearch in Developmental Disabilities34(4), 1357-1364.‏
  5. Schoemaker, M. M., & Wilson, B. N. (2015). Screening for developmental coordination disorder in school-age children. In J. Cairney (Ed.), Developmental coordination disorder and its consequences (pp. 169–191). University of Toronto Press.
  6. Hen-Herbst, L., & Rosenblum, S. (2019). Which characteristics predict writing capabilities among adolescents with dysgraphiaPattern Recognition Letters121, 6-12.