שאלון להערכת התנהלות בשגרות יום יום, EFORTS

Frisch & Rosenblum, 2014

סולם דיווח הורים להערכת היכולת של ילדים להתנהל באופן עצמאי בשגרות היום יום. 

השאלון מסייע בזיהוי קשיים בניהול עצמי ובמיקוד מטרות טיפול תפקודיות עבור ילדים עם קשיים בתפקודים ניהוליים.

פרסומים של ה - EFORTS

 1. Frisch, C., & Rosenblum, S. (2014). Reliability and validity of the Executive Function and Occupational Routines Scale (EFORTS). Research in Developmental Disabilities, 35(9), 2148-2157.

2. Rosenblum, S., Navon, H., & Meyer, S. (2021). Being late for school as related to mothers and children’s executive functions and daily routine management. Cognitive Development, 57, 101005.  

3. Frisch, C., Tirosh, E., & Rosenblum, S. (2023). Children with ADHD Symptomatology: Does POET Improve Their Daily Routine Management?. Children, 10(6), 1083. 

4. Akyurek, G., Efe, A., & Bumin, G. (2023). Turkish adaptation of the executive functions and occupational routines scale: validity and reliability among children with dyslexia. Perceptual and Motor Skills, 130(1), 364-385. 

5. Akyurek, G., Aygun Gurbuz, D., & Irmak, D. E. (2024). Comparison of the Executive Functions, Occupational Performance and Perceived Occupational Proficiency in Children with Neurodevelopmental Disorder.Journal of Occupational Therapy, Schools, & Early Intervention, 17(2), 348-365.