ביצועי כתב יד בקרב ילדים עם הפרעות קשב והיפראקטיביות (ADHD), טיפול תרופתי ולא תרופתי בהשוואה לקבוצת ביקורת – מחקר פיילוט.
ביצועי כתב יד בקרב ילדים עם הפרעות קשב והיפראקטיביות (ADHD), טיפול תרופתי ולא תרופתי בהשוואה לקבוצת ביקורת – מחקר פיילוט.
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
ביצועי כתב יד בקרב ילדים עם הפרעות קשב והיפראקטיביות (ADHD), טיפול תרופתי ולא תרופתי בהשוואה לקבוצת ביקורת – מחקר פיילוט.
דיסגרפיה – מאפיינים ודרכי הערכה – תרומת המחקר לחשיבה הקלינית
ניווט בין עולמות – החוויה של מתבגרים יוצאי אתיופיה בישראל.
פיתוח וסטנדרטיזציה של סולמות הפעילות לילדים (ChAS-P/T) לזיהוי מוקדם של ילדים עם הפרעות קואורדינציה התפתחותית (DCD).
השפעות הסביבה על תפיסה ומיומנויות מוטוריות של ילדים ממשפחות עולי אתיופיה
תפקוד ויזיומוטורי של ילדים עולים חדשים מאתיופיה בהשוואה לילדים ותיקים מאתיופיה ולילדים ישראלים
כתיבה – מרכיבים, התפתחות, הערכה וטיפול – גישות ושיטות טיפול בבעיות כתיבה
כתיבה – מרכיבים, הערכה וטיפול דרכי הערכה של מרכיבי הכתיבה ותוצר כתב היד
כתיבה מרכיבים, הערכה וטיפול: מרכיבי כתב היד גורמים תפיסתיים, נסו-מוטוריים וארגונומים
מחקר זה נועד לאתר ירידה קוגניטיבית תפקודית יומיומית סובייקטיבית בחולים עם מחלת פרקינסון. תוצאות מחקר זה רלוונטיות לאיתור פגמים עדינים בחולי מחלת פרקינסון החשודים בירידה קוגניטיבית קלה, העלולה להשפיע על הבריאות ואיכות החיים ומתייחסת לסיכון לדמנציה מאוחרת יותר.
בחינת תופעת הנשירה הסמויה בקרב מתבגרים יוצאי אתיופיה תוך התייחסות לרקע סוציו-אקונומי, תסמיני מצוקה פסיכולוגית, מסוגלות עצמית, תפיסה של התמיכה החברתית ומיומנויות קוגניטיביות.
שימוש בדיגיטייזר וניתוח מדדי מרחב וזמן על מנת לבחון הבדלים בכתב יד של ילדים עם וולא דיסגרפיה
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: