תהליך הכתיבה ומאפייני תוצר הכתיבה בקרב ילדים עם DCD
המחקר השווה את תהליך ותוצר הכתיבה של ילדים עם DCD לאלו של ילדים טיפוסיים.
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
המחקר השווה את תהליך ותוצר הכתיבה של ילדים עם DCD לאלו של ילדים טיפוסיים.
מחקר איכותני פנומנולוגי שערך ראיונות עומק עם 13 תלמידי תיכון עולים מאתיופיה
האם מורה להתעמלות יכולה לחזות העדפת פעילות פנאי בקרב ילדים עם הפרעות קואורדינציה התפתחותית
קשר בין ביצועי כתב יד ויכולות ארגוניות בקרב ילדים עם ובלי דיסגרפיה: ממצאים ראשוניים.
פיתוח ותיקוף כלי להערכת הפרעות קואורדינציה התפתחותית למבוגרים (ADC)
הערכת תנועה לילדים (M-ABC): קביעת תוקף מבנה עבור ילדים ישראלים
ביצועי כתב יד: הקשרים בין מדדי תהליך ומוצרים, דיווח עצמי של ילדים ומסוגלות עצמית.
ניתוח תנודות של כתב יד מיומן ודיסגרפי בילדים
הערכה התנהגותית של תסמונת אי תפקוד ניהולי עבור ילדים (BADS-C): בחינת תוקף המבנה.
תהליך כתב היד ומאפייני המוצר של ילדים שאובחנו עם הפרעת קואורדינציה התפתחותית, מדעי התנועה האנושית
ביצועי כתב יד בקרב ילדים עם הפרעות קשב והיפראקטיביות (ADHD), טיפול תרופתי ולא תרופתי בהשוואה לקבוצת ביקורת – מחקר פיילוט.
דיסגרפיה – מאפיינים ודרכי הערכה – תרומת המחקר לחשיבה הקלינית
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: