הקשר בין מאפייני העיבוד החושי והשתתפות בעיסוקים בקרב מבוגרים, 2017
הקשר בין מאפייני העיבוד החושי והשתתפות בעיסוקים בקרב מבוגרים
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
הקשר בין מאפייני העיבוד החושי והשתתפות בעיסוקים בקרב מבוגרים
שינויים הקשורים בגיל בהקשר לתפקודים הניהוליים והקשר שלהם לביצוע מטלת כתיבה
כתיבה ידנית ככלי אובייקטיבי לאבחון פרקינסון
המנגנונים הבסיסיים של קשיי הכתיבה של ילדים עם נוירופיברומטוזיס סוג 1
סקירה של יישום של מודל הבריאות העולמי בקרב ילדים עם נוירופיברומטוזיס מסוג 1
מטרת המחקר היתה להשוות את תהליך הכתיבה ותוצריו בין ילדים (גילאי 9-12) עם ASD בתפקוד גבוה לילדים עם התפתחות טיפוסית.
מאמר המפרט על האיזון בין דרישות יצירת טקסט לבין דרישות תמלול טקסט: תוכן כתוב וכתב יד קריאות ומהירות של ילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי
מטרת המחקר הייתה לבחון את הערך המוסף של הערכה בו זמנית של העייפות, התפקוד היומיומי הבסיסי (ADL) וביצועי כתב יד כמדדים המנבאים ירידה תפקודית בקרב חולים עם טרשת נפוצה.
המחקר הנוכחי נועד להשוות את התפקודים הניהוליים של ילדים עם נוירופיברומטוזיס מסוג 1 (NF1) לאלה של ילדים עם התפתחות טיפוסית ולחקור האם יכולות אלו עשויות לנבא את ההצלחה של הילד במונחים של כישורים אקדמיים והאפשרויות שלו.
מחקר זה מתאר את ניתוח התהליך והתוצר של כתיבה ידנית עבור ילדים עם נוירופיברומטוזיס סוג 1 (NF1) בהשוואה לאלו של ילדים בני גילם עם התפתחות תקינה.
מחקר זה מתאר את הפיתוח של אפליקציית DailyCog – אפליקציה לסמארטפון שנועדה לזיהוי ליקוי קוגניטיבי קל עבור חולי פרקינסון.
המחקר הנוכחי היה בעצם השלב הראשון בפיתוח שאלון סטנדרטי להערכת צרכים של ילדים ומתבגרים עם צליאק. נערכו קבוצות מיקוד על מנת לחקור חוויות ואתגרים בחיי היומיום כפי שהם נתפסים על ידי ילדים ומתבגרים עם צליאק והוריהם לאור המושגים של הסיווג העולמי, כדי לזהות את המרכיבים המהווים את האתגרים המשמעותיים על הניהול העצמי.
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: