מאפייני השימוש בטכנולוגיה של אנשים מבוגרים- נקודת מבט בין תרבותית, 2022
בחינת ההבדלים המגדריים במהלך תקופת הקורונה בהתייחס לשלושה היבטים: חרדה מצבית, מימוש עצמי בהיקשר לתפקוד האדם וקוגניציה תפקודית.
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
בחינת ההבדלים המגדריים במהלך תקופת הקורונה בהתייחס לשלושה היבטים: חרדה מצבית, מימוש עצמי בהיקשר לתפקוד האדם וקוגניציה תפקודית.
בחינת הקשר בין postural control ומוטוריקה עדינה, וכן ביסוס התוקף של גרסת הילדים במבחן ה- Nine-Hole Peg Test
שימוש בהערת ממוחשבת במקביל להערכה קונבנציונלית של הכתיבה תורמת להבנה מקיפה יותר של קשיי כתיבה.
שימוש במערכת ממוחשבת בקרב ילדים בכיתה ג' מצביע על הבדלים משמעותיים במדדי זמן ומרחב בין ילדים עם קשיי כתיבה לילדים ללא קשיי כתיבה.
תופעת ה"כתיבה באוויר": מדדי זמן ומרחב בתהליך הכתיבה
סימנים מוקדמים ללקות למידה לא מילולית בהתבסס על דיווחי אימהות
תוקף ומהימנות לאבחון ה-DO-EAT
המחקר השווה את תהליך ותוצר הכתיבה של ילדים עם DCD לאלו של ילדים טיפוסיים.
מחקר איכותני פנומנולוגי שערך ראיונות עומק עם 13 תלמידי תיכון עולים מאתיופיה
האם מורה להתעמלות יכולה לחזות העדפת פעילות פנאי בקרב ילדים עם הפרעות קואורדינציה התפתחותית
קשר בין ביצועי כתב יד ויכולות ארגוניות בקרב ילדים עם ובלי דיסגרפיה: ממצאים ראשוניים.
פיתוח ותיקוף כלי להערכת הפרעות קואורדינציה התפתחותית למבוגרים (ADC)
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: