סימנים מוקדמים ללקות למידה לא מילולית בהתבסס על דיווחי אימהות, 2018
סימנים מוקדמים ללקות למידה לא מילולית בהתבסס על דיווחי אימהות
המחקרים המוצגים נעשו בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה וכוללים מגוון רחב של נושאים כמו גם שיתופי פעולה עם חוקרים ממקצועות נוספים
סימנים מוקדמים ללקות למידה לא מילולית בהתבסס על דיווחי אימהות
תוקף ומהימנות לאבחון ה-DO-EAT
המחקר השווה את תהליך ותוצר הכתיבה של ילדים עם DCD לאלו של ילדים טיפוסיים.
מחקר איכותני פנומנולוגי שערך ראיונות עומק עם 13 תלמידי תיכון עולים מאתיופיה
האם מורה להתעמלות יכולה לחזות העדפת פעילות פנאי בקרב ילדים עם הפרעות קואורדינציה התפתחותית
קשר בין ביצועי כתב יד ויכולות ארגוניות בקרב ילדים עם ובלי דיסגרפיה: ממצאים ראשוניים.
פיתוח ותיקוף כלי להערכת הפרעות קואורדינציה התפתחותית למבוגרים (ADC)
הערכת תנועה לילדים (M-ABC): קביעת תוקף מבנה עבור ילדים ישראלים
ביצועי כתב יד: הקשרים בין מדדי תהליך ומוצרים, דיווח עצמי של ילדים ומסוגלות עצמית.
ניתוח תנודות של כתב יד מיומן ודיסגרפי בילדים
הערכה התנהגותית של תסמונת אי תפקוד ניהולי עבור ילדים (BADS-C): בחינת תוקף המבנה.
תהליך כתב היד ומאפייני המוצר של ילדים שאובחנו עם הפרעת קואורדינציה התפתחותית, מדעי התנועה האנושית
כתובת: אוניברסיטת חיפה, אבא חושי 199, ת.ד 3498838, בניין אשכול, חדר 903
טלפון: 04-8240474 | דוא״ל: chaphaifa@gmail.com
עקבו אחרינו: