ענת אבירן
מרפאה בעיסוק (Msc) מחוזית מרכז, קופת חולים מאוחדת.
המחקר בוצע במסגרת עבודת התזה, מטרתו הייתה לבדוק את ההבדלים במאפיני ההתערבות עפ"י גישת POET( Parental Occupational Executive Training) בין הורים עם וללא תסמינים של ADHD (Attention Deficit Hyperactive Disorder). המחקר כלל מחקר כמותני ואיכותני.
מסקנת המחקר הראתה כי על אף דיווחי הספרות כי תסמינים של הורים עם ADHD גורמים להחמרת התפקוד של הילד והמשפחה, ממצאי המחקר מציעים כי גישת ה-POET לא הושפעה מכך. הורים עם תסמיני ADHD הרוויחו משיטה זו ידע ומיומנות לא פחות מהורים ללא ADHD.