דר' כנרת שרפי
המחקר שהושלם בשנת 2015 במסגרת לימודי הדוקטורט בהנחיית פרופ' שרה רוזנבלום עסק בבחינת מצבי בריאות, תפקודי גוף, פעילות והשתתפות ואיכות החיים בקרב בוגרים עם לקויות למידה ובהשוואה של אוכלוסיה זו לאוכלוסייה מותאמת ללא לקויות למידה.
במחקר נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות וקשרי ניבוי בין משתנים העידו כי להנמכה בתפקודי גוף של האוכלוסייה עם לקויות למידה ולקויות נלוות יש השלכות על פעילות והשתתפות במגוון תחומי חיים ועל איכות חייהם. המחקר הציע מודל תיאורטי להבנת הצרכים של אוכלוסייה זו בבגרות והצביע על הצורך בהתייחסות רחבה ומקיפה בהערכה ובהתערבות בקרב אוכלוסיה זו. הוצע לאמץ את מושגי מודל ICF לצורך שיפור השירותים הניתנים לאוכלוסיה זו ברמת הטיפול הפרטני וברמת מדיניות.
במחקר נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות וקשרי ניבוי בין משתנים העידו כי להנמכה בתפקודי גוף של האוכלוסייה עם לקויות למידה ולקויות נלוות יש השלכות על פעילות והשתתפות במגוון תחומי חיים ועל איכות חייהם. המחקר הציע מודל תיאורטי להבנת הצרכים של אוכלוסייה זו בבגרות והצביע על הצורך בהתייחסות רחבה ומקיפה בהערכה ובהתערבות בקרב אוכלוסיה זו. הוצע לאמץ את מושגי מודל ICF לצורך שיפור השירותים הניתנים לאוכלוסיה זו ברמת הטיפול הפרטני וברמת מדיניות.