Sidebar

  • דף בית
  • כתיבה
  • לקות למידה וקשיי קשב וריכוז
  • הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (סרבול מוטורי)
  • עיסוק ופנאי
  • ההתנהלות על ציר הזמן
  • עולים מאתיופיה
  • מחקרים בתהליך
  • מחקרים שהושלמו
  • כנסים וימי עיון
  • טיפול בריפוי בעיסוק בעקבות המחקר
  • כלי הערכה שפותחו במעבדה
  • Facebook
  • יצירת קשר
CHAP logo המעבדה לחקר תפקוד אנושי מורכב והשתתפות
  • English

    תפריט נגישות

Publications HPSQ-C questionnaire

Rosenblum, S., & Gafni-Lachter, L. (2015). Handwriting proficiency screening questionnaire for children (HPSQ–C): Development, reliability, and validity. American Journal of Occupational Therapy, 69(3), 6903220030p1-6903220030p9.

  • דף בית
  • כתיבה
  • לקות למידה וקשיי קשב וריכוז
  • הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (סרבול מוטורי)
  • עיסוק ופנאי
  • ההתנהלות על ציר הזמן
  • עולים מאתיופיה
  • מחקרים בתהליך
  • מחקרים שהושלמו
  • כנסים וימי עיון
  • טיפול בריפוי בעיסוק בעקבות המחקר
  • כלי הערכה שפותחו במעבדה
  • Facebook
  • יצירת קשר
All rights reserved 2017 - University of Haifa - Laboratory for the study of complex human activity and participation
Contact us | Webmaster
Faculty of Social Welfare and Health Sciences University of Haifa