Sidebar

  • דף בית
  • כתיבה
  • לקות למידה וקשיי קשב וריכוז
  • הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (סרבול מוטורי)
  • עיסוק ופנאי
  • ההתנהלות על ציר הזמן
  • עולים מאתיופיה
  • מחקרים בתהליך
  • מחקרים שהושלמו
  • כנסים וימי עיון
  • טיפול בריפוי בעיסוק בעקבות המחקר
  • כלי הערכה שפותחו במעבדה
  • Facebook
  • יצירת קשר
CHAP logo המעבדה לחקר תפקוד אנושי מורכב והשתתפות
  • English

    תפריט נגישות

Publications ChAS-T questionnaire

  1. Rosenblum, S. (2006). The development and standardization of the Children Activity Scales (ChAS-P/T) for the early identification of children with developmental coordination disorders. Child: Care, Health and Development, 32, 619–632.
  2. Blank, R., Barnett, A. L., Cairney, J., Green, D., Kirby, A., Polatajko, H., ... & Vinçon, S. (2019). International clinical practice recommendations on the definition, diagnosis, assessment, intervention, and psychosocial aspects of developmental coordination disorder. Developmental Medicine & Child Neurology, 61(3), 242-285.
  3. Engel-Yeger, B., & Weissman, D. (2009). A comparison of motor abilities and perceived self-efficacy between children with hearing impairments and normal hearing children. Disability and Rehabilitation, 31(5), 352-358.
  • דף בית
  • כתיבה
  • לקות למידה וקשיי קשב וריכוז
  • הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (סרבול מוטורי)
  • עיסוק ופנאי
  • ההתנהלות על ציר הזמן
  • עולים מאתיופיה
  • מחקרים בתהליך
  • מחקרים שהושלמו
  • כנסים וימי עיון
  • טיפול בריפוי בעיסוק בעקבות המחקר
  • כלי הערכה שפותחו במעבדה
  • Facebook
  • יצירת קשר
All rights reserved 2017 - University of Haifa - Laboratory for the study of complex human activity and participation
Contact us | Webmaster
Faculty of Social Welfare and Health Sciences University of Haifa