נופר גרינבלט

Nufar

נופר גרינבלט, מרפאה בעיסוק, BOT, MSc. דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אוניברסיטת חיפה.

בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב 2007, ותואר שני בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה 2012.

רכזת מהו"ת (מרחב התעצמות ותובנה) בתיכון, בית חינוך ניסויי ע"ש יצחק רבין תל מונד.
מומחית בטיפול בילדים, נוער ומבוגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז. 

נושא המחקר:

פיתוח מודל התערבות להעצמה תפקודית-תעסוקתית מותאמת אישית לבוגרים עם הפרעת קשב וריכוז, והערכת יעילותו

סוניה מאיר

Sonya Meyer 2 1

סוניה מאיר, מרפאה בעיסוק, BOT, MSc. דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אוניברסיטת חיפה.

בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב 1994 ותואר שני בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה 2012.
מרצה ועוזרת מחקר בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.

מרפאה בעיסוק התפתחותית ומדריכה קלינית. אבחון, טיפול פרטני וקבוצתי והדרכת הורים עבור ילדים עם לקויים התפתחותיים ועיכובים התפתחותיים מורכבים.

נושא המחקר:

התמודדות יומיומית של ילדים ומתבגרים עם מחלת הצליאק: מודל עיסוקי לקידום ניהול עצמי

אורית ענבר

ORIT INBARאורית ענבר, OTR, סטודנטית בלימודי MA בחוג לריפוי בעיסוק אוניברסיטת חיפה. עובדת בקליניקה הפרטית בפרדס חנה בטיפול באוכלוסיית ילדים בעלי קשיים בהתפתחות ולמידה כגון: ADHD ,SMD, אוטיזם, מעבירה קבוצות טיפוליות לשכלול מיומנויות חברתיות, כתיבה, מוכנות לכתה א' ועוד.

נושא המחקר: חווית הורים לילדים עם תסמינים של הפרעת קשב וריכוזבתום התערבות טיפולית בגישת POET.

כרמית פריש

כרמית פריש, BOT, MSc. דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.

מרפאה בעיסוק התפתחותית במכון להתפתחות הילד, מכבי שירותי בריאות, חיפה.

נושא המחקר: התערבות מוקדמת בילדי גן עם תסמינים של הפרעת קשב וריכוז באמצעות גישת
(Parental Occupational Executive Training (POET

 

ענת אבירן

ענת אבירן, בוגרת תואר ראשון, BOT, בריפוי בעיסוק מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. סטודנטית במסלול לימודי תואר שני (M.Sc.) בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה, הפקולטה לרווחה ובריאות.

בעלים של קליניקה לריפוי בעיסוק ילדים, אבחון, טיפול והדרכת הורים עבור ילדים מעוכבי התפתחות ולקויי למידה. עבודה במסגרת פרטנית וקבוצתית.

נושא המחקר: גישת ה-POET : ההבדלים במאפייני ההתערבות ותוצאותיה בין הורים המתמודדים עם תסמינים של ADHD לבין הורים ללא התסמינים.

יעל פוגל

yaelfogel

יעל פוגל, BOT, MSc, דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה, ישראל.
מרפאה בעיסוק ומנהלת היחידה הטיפולית קהילתית מפת"ח קרני שומרון
מקשרת הכשרות מעשיות ומרצה בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.

נושא המחקר: פיתוח והערכת מודל להתערבות מטה קוגניטיבית בקרב מתבגרים עם קשיים נוירו התפתחותיית

ליאת חן

liathen

ליאת חן, בוגרת תואר ראשון בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ותואר שני בחוג לחינוך, באוניברסיטת חיפה, ישראל. דוקטורנטית בחוג לריפוי בעיסוק.
ראש תוכנית BA., מנהלת היחידה להכשרות מעשיות ומרצה בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.

 נושא המחקר:  פיתוח מודל תיאורטי להערכת מתבגרים עם קשיים בכתיבה (דיסגרפיה): תפקודי גוף, פעילות, השתתפות בפעילויות פנאי, איכות חיים ומה שביניהם.

רננה הירש

renanahirshרננה הירש, BOT, לומדת תואר שני בחוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה, ישראל.
מרפאה בעיסוק ביחידה הטיפולית קהילתית מפת"ח בקרני שומרון ובמרכז תמיכה ישובי אזורי (מתי"א) עפולה בבתי ספר וגני ילדים.

נושא המחקר: תפקודים ניהוליים בקרב מתבגרים עם קשיים נוירו- התפתחותיים: ביסוס תוקף מקביל ומבחין לאבחון ה (Children Cooking Task (CCT

שיר צנטנר

shir

שיר צנטנר, מרפאה בעיסוק (B.OT), בוגרת אוניברסיטת חיפה משנת 2011, סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק. עוזרת מחקר והוראה בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה. בעלת ניסיון בעבודה עם ילדים במסגרות שונות, כולל פיתוח משחקי מחשב טיפוליים לילדים "Timocco", גני תקשורת במסגרת אלו"ט, מרכז "מחוברים" חוגים לילדים עם קשיים חברתיים, הנחיית קבוצות נוער וכיתות תקשורת תיכוניות.

נושא המחקר: מאפייני השתתפות בפנאי בקרב מתבגרים עם קשיים  בכתיבה ותפיסת איכות חייהם

פדוה חנא

fadwa

פדוה חנא מכפר ראמה. סיימתי את לימודי תואר ראשון בריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ב 2008. כיום סטודנטית לתואר שני בריפוי בעיסוק. מאז 2008 עד היום עובדת כמרפאה בעיסוק במכון להתפתחות הילד, שירותי בריאות כללית בנהריה בתפקיד של אחראית תחום ילדים, בנוסף, ממלאת תפקיד אחראית צוות ריפוי בעיסוק במכון להתפתחת הילד "אמיר סנטר" בשני סניפים בצפון. 

נושא המחקר: פעילויות יומיום ,הרגלי שינה ואיכות חיים: השוואה בין ילדים עם הפרעה התפתחותית בקואורדינציה לבין ילדים טיפוסיים.

אפרת בן נבט

efrabennevatאפרת בן נבט, בוגרת בריפוי בעיסוק BOT, אוניברסיטת חיפה – 1992
לימודים למוסמך, מסלול תזה, אוניברסיטת חיפה – 2012-2014
מרפאה בעיסוק התפתחותית מומחית.
קליניקה פרטית "פרפרים" – מרכז טיפולי לילדים ונוער, חולתה.
מכון להתפתחות הילד, שירותי בריאות כללית, טבריה;
אחראית הדרכה במחוז צפון, שירותי בריאות כללית.

נושא המחקר: בחינת ההבדלים במאפייני המשחק ובתפקודים ניהוליים בקרב ילדים בגילאי 3-6 שהופנו לטיפול בריפוי בעיסוק בהשוואה לילדים שלא הופנו לטיפול בריפוי בעיסוק.

ענת משה

anatmoshe

ענת משה, מאבחנת, מטפלת ויועצת בתחום לקויות למידה.
יועצת אקדמית לסטודנט לקוי הלמידה במכינה האוניברסיטאית שבחיפה תפקיד הכולל טיפול, הדרכה והנחיית חונכים, כמו גם, הנחייה ומתן ייעוץ למורים המלמדים בכיתות המכינה.

נושא המחקר: המודעות של סטודנטים המתמודדים עם לקות למידה ו/או הפרעת קשב לגורמים מגבילים ומסייעים בתפקוד היום-יומי ובאיכות החיים שלהם- פיתוח מודל תיאורטי המשולב בתהליכי הערכה והתערבות. 

כנרת שרפי

kineretsharfi

כנרת שרפי, מרפאה בעיסוק (OT, MSc.).
התמחות בהתפתחות הילד ובתפקוד עם לקויות למידה וקשב לאורך החיים.
ותק של 12 שנה באיתור מוקדם של ילדים בסיכון, הערכה וטיפול בילדים עם איחור התפתחותי, הדרכת הורים וצוותים חינוכיים, העצמת בוגרים עם לקויות למידה וקשב. תחומי התמחות נוספים: מודל ארגון הבריאות העולמי (ICF model), ניתוח פעילות והתאמת פעילויות, תצפיות קליניות, הכלת תלמידים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך. 
מחקרה זכה לתמיכת משרד המדע והטכנולוגיה.

  נושא מחקר: 

מודל אלטרנטיבי לזיהוי עוצמות וחולשות בתפקוד, השתתפות ואיכות חיים בקרב מבוגרים המתמודדים עם ליקויי למידה – בניית מערך הערכה תואם ויצירת מודל תיאורטי.